Usługi nie są przedmiotem namacalnym, dlatego trochę trudniej je sprzedać niż typowe produkty. Aby móc trafić do potencjalnego klienta, trzeba naprawdę dobrze opisać usługę i przedstawić ją jak najlepiej.

Poznaj nasze triki, jak napisać ofertę sprzedaży usług, aby zainteresować potencjalnych klientów.

Oferta sprzedaży usług krok po kroku

Pisząc ofertę, warto się zastanowić, jakie dokładnie informacje w niej umieścić. Jeśli nie czujesz się na siłach w pisaniu, pomyśl o wsparciu ze strony profesjonalnego copywritera.

Jeśli jednak chcesz spróbować samodzielnie, pamiętaj, by zawrzeć poniższe informacje:

Co?

Dokładnie napisz, jaką usługę sprzedajesz. Opisz co dokładnie jesteś w stanie wykonać dla swojego klienta, w jakiej branży działasz. Jeżeli pracujesz przy użyciu preparatów lub sprzętów, dokładnie opisz z czego korzystasz, aby klient był dobrze poinformowany o usłudze.

Dla kogo?

Przedstaw dla kogo przeznaczona jest Twoja usługa. Warto określić płeć i wiek potencjalnych klientów, jeśli jest to możliwe.

Czas trwania?

Określ, jaki jest czas trwania usługi. Klient powinien wiedzieć, ile czasu musi przeznaczyć na usługę, którą chciałby u Ciebie wykupić.

Terminy

Pamiętaj, że należy poinformować również o możliwych terminach wykonania usługi. Potencjalny klient powinien wiedzieć, czy są one wykonywane od poniedziałku do piątku, w weekendy lub wybrane dni. Warto wspomnieć również o godzinach, w których wykonujesz usługi.

Zalety

Warto dokładnie określić wszelkie zalety, które zauważysz po skorzystaniu z usługi. Jeśli to zabieg kosmetyczny – napisz, jakie pozytywy odczuje Twoja skóra, jeśli to usługi związane ze stylistyką odzieży – zaletą będzie świetny wygląd…

Jaka jest cena?

Cena to jedna z podstawowych informacji, która powinna być odpowiednio określona w dobrze napisanej ofercie. Chyba nikt nie decyduje się na zakup usług, o której kosztach nie ma pojęcia? Naszym zdaniem jest to jedna z podstawowych informacji, którą należy ująć w ofercie.

Dokładniejsze informacje

Warto do oferty dodać link lub kod QR do kontaktu lub strony internetowej firmy. To idealny sposób, by klient mógł szybko przeanalizować wszystkie interesujące go informacje lub mógł skontaktować się w celu umówienia się na wykonanie usługi.

Jak napisać doskonałą ofertę dotyczącą sprzedaży usług?

Napisanie konkretnej oferty związanej ze sprzedażą usług, wymaga skupienia się na wszystkich szczegółach, tak, by przedstawić dokładne informacje potencjalnym klientom. To jedyny sposób, by ich zachęcić. Nie koloryzuj i nie pisz nieprawdy, bo na pewno to nie przysporzy Ci sławy. Jeżeli nie czujesz się na siłach, by samodzielnie napisać taką ofertę, warto skorzystać z pomocy osób, które mają wiedzę i doświadczenie w tym zakresie.